torsdag 10 juli 2014

Läs-a-lot sommar 2014. Dag 6.

Bild från mitt Instagram.


Då är vi inne på dag 6 i Läs-a-lot:en och jag har fått en del läst idag med. Läste mycket på förmiddagen och sedan fortsatte jag nu ikväll. Håller fortfarande på med Scarlet som jag tycker är sådär. Tror att detta kanske inte var det bästa valet att läsa just nu då jag egentligen bara har lust att läsa contemporary. Så hoppas kunna avsluta den här snart och läsa nåt jag faktiskt har lust att läsa istället. Men känns ändå skönt att få bocka av ännu en skämsbok.


Uppdatering dag 6:
Antal lästa sidor idag: 201
Totalt lästa sidor: 1089
Antal utlästa böcker: 2
Antal totala spurtpoäng: 6 p (Ingen lässpurt idag)

2 kommentarer:

  1. Det har ju gått bra för dig hittills. Över 1000 sidor är inte illa.

    SvaraRadera
  2. Här kommer min slutrapport för sommarens läs-a-lot. Tack för en rolig utmaning/aktivitet!
    http://johannasdeckarhorna.wordpress.com/2014/07/11/las-a-lot-6-7-sammanfattning/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...