fredag 11 juli 2014

Läs-a-lot sommar 2014. Dag 7.

Bild från mitt Instagram.


Sista dagen i Läs-a-lot:en och läsningen har gått ganska bra idag. Jag har äntligen avslutat Scarlet och har nu påbörjat Systrar i jeans. Känns kul och jag gillar den hittills. Dock tror jag inte att jag kommer att läsa någonting mer idag då jag har lite annat att pyssla med nu ikväll eftersom vi byter stuga och drar vidare imorgon. Så får nog sätta punkt för min Läs-a-lot här och nu.

Över lag är jag jättenöjd med veckan och känns som jag klarat av alla de mål jag hade från början. Jag läste minst 150 sidor varje dag utom en av dagarna. Men då läste jag desto mer de andra dagarna så känns helt okej iaf. Läste ut tre böcker samt avslutade en serie så känner mig jättenöjd med det också. Framför allt så är jag glad över att ha hittat en ny favoritbok i The Duff. Så jävla bra! :)


Uppdatering dag 7:
Antal lästa sidor idag: 206
Totalt lästa sidor: 1295
Antal utlästa böcker: 3
Antal totala spurtpoäng: 7 p (50 sidor lästa idag.)


Imorgon kommer det upp ett inlägg där jag kommer att avslöja vinnaren i lässpurtarna. Jag kommer att räkna ihop alla poäng och är det några som hamnar på samma poäng så kommer jag att lotta fram vinnaren mellan dem.

Så glöm nu inte att rapportera in alla era resultat innan dagen är slut!


Hoppas att ni har tyckt att det här har varit lika kul som jag har tyckt. Vi hörs imorgon då jag kommer att avslöja vinnaren. Puss och kram! <3

8 kommentarer:

  1. Lästa sidor under spurten idag blev hela 104 sidor :)

    Mari G

    SvaraRadera
  2. Sista lässpurten, kommer inte längre behöva kolla Twitter en gång i kvarten (men kommer antagligen göra det ändå) Tack för den här gången, har verkligen varit jättekul! :)
    Idag så läste jag 100 sidor, eller lite mer än hälften på den hundrade sidan. Är osäker om det blir 99 sidor eller om jag tar med den sidan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för att du deltog.

      Haha, då får du nog räkna med den sidan med!

      Radera
  3. Idag läste jag faktiskt 50 sidor på spurten och får då således mina första poäng för veckan. Kul att jag lyckades till slut :) Har lagt ut mitt inlägg på bloggen med en sammanställning av veckan som gått. Det har verkligen varit jättekul!!

    SvaraRadera
  4. Läste 110 s ur Allegiant. :)

    SvaraRadera
  5. Idag hann jag med 77 sidor. Aristotle and Dante... var en helt fantastisk bok.

    SvaraRadera
  6. Jag hann med 50 sidor oxå. Tycker de här läsalottarna är himla bra. Jag har nått mitt satta mål och det kändes bra. Hoppas på fler läsalotter :)
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  7. Väldigt bra läst av dig!
    Tack för att jag fick vara med.
    Jag har sammanfattat min läs-a-lot som blev lite mer blygsam, i ett inlägg:
    http://havsdjupens-sal.blogspot.se/2014/07/sammanfattning-av-las-lot-sommar-2014.html

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...