onsdag 9 juli 2014

Läs-a-lot sommar 2014. Femte dagen.

Bild från mitt Instagram.

Idag har jag läst ganska mycket. Jag började morgonen med att läsa ut The Duff och shit vad bra den var. Har åter igen hamnat i en book hangover utan dess like. Ni röstade dock fram att nästa bok skulle bli Scarlet av Marissa Meyer så så fick det bli. Är väl inte alltför impad ännu dock. Men men, det ska väl gå det också.

Idag har vi också haft en lässpurt. Jag fick 76 sidor läste. Hur gick det för er? Rapportera som vanligt in era resultat här nedan. Nu ska jag titta på fotboll.


Uppdatering dag 5:
Antal lästa sidor idag: 179
Totalt lästa sidor: 888
Antal utlästa böcker: 2
Antal totala spurtpoäng: 6 p (76 lästa sidor idag)

7 kommentarer:

  1. vilket land hejar du på? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hejade på Holland men gick ju inte så där jättebra direkt. :-(

      Radera
  2. 83 sidor blev lästa idag under spurten.

    Mari G

    SvaraRadera
  3. Tyvärr hann jag bara med 45 sidor idag. Kan ju i och för sig ha att göra med att jag missade första kvarten. Måste säga att jag tycker det är riktigt roligt med dessa lässpurtar:)

    SvaraRadera
  4. 40 sidor läste jag på spurten. Upptäckte återigen lite sent att det var dags :)

    SvaraRadera
  5. 94 sidor blev det läst idag under lässpurten.

    SvaraRadera
  6. Oj vilket flyt du har. Missade spurten idag igen eftersom den var strax före jag kom hem från mina föräldrar. Inget att göra åt.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...