måndag 7 juli 2014

Läs-a-lot sommar 2014. Tredje dagen.

Här kommer nu äntligen en liten videouppdatering om hur det går i Läs-a-lot:en. Jag kommer precis som jag säger i videon att uppdatera här under senare ikväll med mina sammanställda resultat efter att jag läst klart för dagen.

Tack och åter tack till alla som medverkar. Älskar att läsa era tweets och se alla bilder på böckerna ni läser.
Ni är bäst!






Uppdatering dag 3:
Antal lästa sidor idag: 210
Totalt lästa sidor: 610
Antal totala spurtpoäng: 4 p (84 lästa sidor idag)

9 kommentarer:

  1. Du verkar ha jättebra flyt med läsningen. Själv har jag läst ca 80 sidor hittills idag. Det blir nog lite till innan dagen är slut. Har gjort inlägg på bloggen med resultat för dag 1 och 2.

    SvaraRadera
  2. Denna gången hann jag upptäcka att det var en lässpurt. Men usch, var alldeles för trött för att läsa så det blev bara 28 sidor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Jo jag har ett bra flyt nu absolut. 80 sidor är inte så dåligt.

      Haha, ja idag hade vi en sen lässpurt. Men bra att du hann upptäcka den i tid i alla fall.

      Radera
  3. 50 sidor hann jag med att läsa under spurten!

    SvaraRadera
  4. 76 sidor blev det för mig under spurten :)

    Mari G

    SvaraRadera
  5. Antal lästa sidor under spurten: 89

    SvaraRadera
  6. Läste 82 sidor under spurten, sen kom en kompis för att hämta en bok.

    SvaraRadera
  7. Kul att se hur det går för dig! Bra läst!
    Jag har bloggat om mitt läsande hittills i läs-a-loten här: http://havsdjupens-sal.blogspot.se/2014/07/en-klump-lera-till-mitt-eget-monster.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Kul ska kolla in det.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...