lördag 19 juli 2014

MiniBook Haul och Booktube-a-thon dag 5 + 6.

Blev ingen uppdatering av Booktube-a-thon igår eftersom jag inte hade någon internetuppkoppling. Videon innehåller både uppdatering + en liten, liten Book Haul med några böcker som inte kom med i förra haulen. Här nedan finns även en uppdatering i siffror som vanligt. 

Hoppas att ni gillar videon!




Dag 5:
Antal sidor lästa idag: 207
Totalt antal sidor: 1056

Antal utlästa böcker: 2
Antal avklarade challenges: 1,5

Gårdagen gick bra, jag läste en hel del.
Idag har jag också fått en hel del läst. Jag läste ut Fangirl och efter det påbörjade jag If I stay av Gail Forman. (Lägger som vanligt in de slutgiltiga siffrorna när jag läst klart för dagen.)


Dag 6:
Antal sidor lästa idag: 184
Totalt antal sidor: 1240

Antal utlästa böcker: 3
Antal avklarade challenges: 2,5

Hoppas att det går bra för er. Klarar ni utmaningarna?


2 kommentarer:

  1. Sarah Dessen är en författare som jag inte läst men är väldigt sugen på.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...