lördag 12 juli 2014

Sammanfattning av Läs-a-lot sommar 2014 och vinnaren i spurttävlingarna!

Hej allihopa! Då var Läs-a-lot:en över för denna gång. Jag hoppas att ni tyckte det var lika kul som jag. Jag är verkligen imponerad av era resultat och så himla kul att så många deltog. Detta var ju absolut den roligaste gången som jag anordnat i alla fall eftersom det var så många som deltog nu. Jag hoppas att ni har haft kul.

Jag vill framför allt tacka Jenny som har hjälpt mig att anordna den här Läs-a-lot:en. Det har verkligen varit jättekul. Får vi tillfälle tycker jag absolut att vi ska göra om det. Jag hoppas att du har tyckt det varit skoj också!

Jag är själv väldigt nöjd med mina resultat och här nedan kan ni se vilka böcker som jag tog mig igenom. Så himla nöjd att få så många skämsböcker lästa. Jag tänker inte skriva hur många sidor det blev läst och så eftersom jag gjorde det igår. Men som sagt, jag är väldigt, väldigt nöjd.


Iphone 5 c


Men nu ska jag sluta snacka och gå över till det viktiga i det här inlägget. Vi ska nämligen kora vinnaren i spurterna. Totalt var det 11 st som jag fick in resultat ifrån och jag har nu sammanställt dessa i en liten lista. Jag vet att det var många fler som deltog men det var dessa jag fick in rapporter ifrån och därför endast dessa som jag kan utse en vinnare ifrån.

Här nedan ser ni listan. Några av er rapporterade in resultaten utan att ni uppnått gränsen för poäng men det var lättare att ta med alla som rapporterat i sammanställningen ändå.





Som ni ser så slutade Cinnamonbooks och Mari Gadell på 7 p vardera vilket betyder att jag därför har lottat mellan dessa för att få fram en vinnare. Jag gav er varsitt nr och sedan lottade jag fram vinnaren på random.org

Och... vinnaren blev Mari Gadell! Grattis och superbra jobbat! Lämna mail eller liknande (där jag kan få tag på din hemadress) som en kommentar så jag kan skicka priset.

Dock kommer priset att dröja ett tag då jag är på resande fot just nu och inte kommer hem igen förrän om ca 2 veckor. Men därefter så kommer priset att skickas till dig. Hör jag inget från dig så kommer priset att gå till den som kom på 2:a plats. 



5 kommentarer:

  1. Åh jippi, så glad jag blir. Trodde inte att jag hade någon chans.

    Min mailadress är m_gadell@hotmail.com

    Tyckte att det här var superkul som ni anordnade!

    Mari G

    SvaraRadera
  2. Jätteroligt att delta! Synd att jag inte fick någon poäng, men det är läsgemenskapen som är det allra bästa tycker jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww. Jag håller med. Och huvudsaken tycker jag är att man blir sugen på att läsa och att man tycker det är kul. :) Tycker du kämpade på bra i alla fall.

      Radera
  3. Jag tyckte att detta var jättskoj och gör gärna om det igen. Nu har jag även fått skrivit mitt sammanfattningsinlägg på bloggen. :)

    Tack för initiativet och att jag fick hjälpa till.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...