torsdag 17 juli 2014

TMI-taggen!

Okej så jag har blivit taggad att göra TMI-taggen. Blev dock lite besviken för jag trodde att det skulle handla om The Mortal Instruments men nej, i detta fall så handlar det om Too much information. Jag blev taggad av Alba så tack så mycket!

1. Vad har du på dig?
Ett par shorts och ett färgglatt linne!


2. Hur lång är du?
Jag är en minimänniska. Ca 1,50. Jag skyller det på mitt chilenska påbrå.


3. Några piercingar?
Nope., inte riktigt min grej.

 
4. OTP?
Som betyder 'One True Pairing' för er som inte visste. Jag har massor, Ron/Hermione, Augustus/Hazel, Tris/Four o.s.v...


5. Favoritprogram/tv-serie?
SUITS!!!


6. Favoritartist/band?
Har ganska många. Jag gillar Coldplay, Taylor Swift, Maroon 5 m.fl.


7. Någonting du saknar?
Ja, jag skulle gärna ha ett hus eller en sommarstuga. Tror inte att jag är någon lägenhetsmänniska egentligen. Sedan saknar jag min pappa, som gick bort för några år sedan naturligtvis. Usch vad jag saknar honom.

8. Favoritlåt? 
Just nu skulle jag säga att det är Payphone av Maroon 5 och Say something av A great big world.
 
9. Hur gammal är du?
Fyllde nyss 32.

10. Favoritskådespelare?
 Jake Gyllenhaal, Kirsten och Anne!

11. Favoritfärg?
Sån där somrig ljusturkos.

12. Hög eller låg musik?
Beror på humör!

13. Senaste boken du läst?
Fyra dagar, fyra nätter av Morgan Matson.

14. Vad läser du just nu?
Fangirl av Rainbow Rowell!

15. Senaste programmet du såg?
Det var nog Allsång på Skansen...
 
16. Favoritmat?
Grillat med en somrig sallad till.

17. Plats du vill besöka?
USA, Australien och Island. Men dit ska jag snart. 

18. Sista platsen du besökte?Stranden här nere vid campingen. (Är ju på semester)

19. Favoritsötsak?
Jag är lite special alltså. Jag gillar inte sötsaker... men jag får nog säga glass för det gillar jag på sommaren.
 
20. Senaste sporten du spelade?
Har faktiskt inte spelat någon sport på flera år. Så ingen aning.

Och nu ska man alltså tagga lite folk. Men jag väljer att vara lite tråkig och inte tagga någon den här gången. Eller så taggar jag alla. Vill du göra den så gör den! Kör hårt!


4 kommentarer:

  1. Jag lånade den och svarar i morgon på bloggen :)

    SvaraRadera
  2. Kul grej. Jag tog mig friheten att svara på taggen jag också. http://havsdjupens-sal.blogspot.se/2014/07/tmi-taggen.html
    Jag håller med dig, en The Mortal Instruments-tagg vore skoj!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...