måndag 11 augusti 2014

3 x twitterrecensioner.

Tre st. twitterrecensioner. Två noveller och så tredje delen i Systrar i jeans.


Systrar i jeans: Tredje sommaren - Ann Brashares
(Utläst 2 augusti 2014)
"Tredje delen i Systrar i jeans-serien. Det här är nog den del jag tyckt minst om. Gillade nog Carmen bäst i denna. I övrigt har jag inte så mycket mer att säga. Tycker dock det är kul att jag fastnar för olika karaktärer i varje bok."
Betyg:
4/5 tassar





The Guard - Kiera Cass
(Utläst 3 augusti 2014)
"En av novellerna som hör ihop med The Selection-trilogin som jag läste nu i sommar och ÄLSKADE! Denna lilla korta novell handlar om Aspen. Tyckte att den var helt okej, dock är jag ju mer intresserad av att läsa om Maxon..."
Betyg:
3/5 tassar






The Prince - Kiera Cass
(Utläst 6 augusti 2014)
"Novellen som handlar om Maxon. Yay!! Tyckte om den här. Det var intressant att läsa ur Maxons POV. Dock var den lite för kort för att jag verkligen skulle fastna. Noveller är ju vanligtvis inte riktigt min grej, men det var kul att läsa dessa noveller eftersom jag älskade serien så mycket."
Betyg:
3/5 tassar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...