lördag 2 augusti 2014

I min brevlåda: 2014-08-02

Som jag nämnde i min senaste Book Haul så hade jag lite fler böcker som jag väntade på. Nu har de kommit så därför tänkte jag visa upp de här för er. Är bara tre st, men tänkte att det kunde vara kul att se i alla fall. Är bara contemporary som ni kan se. Men det är typ det enda jag är sugen på just nu så ja...


Iphone 5 c

Böckerna är alltså:

Systrar i jeans: Fjärde sommaren av Ann Brashares

(Den här fick jag genom ett bokbyte. Är jätteglad för den eftersom jag nyss läst klart tredje boken och behövde fjärde delen. Ska bli kul att läsa sista delen nu.)

Since you've been gone av Morgan Matson

(Var bara tvungen att klicka hem den här efter att jag läst Fyra dagar fyra nätter som jag blev stormförtjust i. Dock osäkert om jag hinner läsa den nu i sommar.

Landline av Rainbow Rowell
Har väntat på att denna ska släppas. Nu så!! Ska bli kul att läsa eftersom jag har gillat både Eleanor and Park och Fangirl.



Som jag sa i min Book Haul så blir det köpstopp från och med nu med vissa undantag. Nu måste jag verkligen försöka att läsa de böcker jag har istället för att bara köpa nya hela tiden. Men som vanligt så kör jag inte helt köpstopp utan mer som en köpgräns eftersom jag vet att totalt förbud sällan funkar. Jag får t.ex köpa böcker jag har väntat i evigheter på. 
Ex. Isla and the happily ever after
 
Men annars är det måttlighet som gäller. Så förhoppningsvis dröjer det ett tag nu till nästa Book Haul. Ni som också har köpstopp, vi kanske kan stödja varandra? Hur gör ni för att klara av det?



4 kommentarer:

  1. Obs det finns en femte bok som släpptes bara för några år sedan, ej översatt till svenska. Den är superfin så den måste du läsa. Den utspelar sig några år senare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men nu när du säger det så minns jag det. Ska kolla upp.

      Radera
  2. Systrar i jeans serien är jag lite sugen på-

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...