lördag 23 augusti 2014

Lässtatus.

Bild från mitt Instagram.


Så det har varit lite dött här på bloggen den senaste tiden. Jag har jobbat som ett as den senaste veckan och har inte haft så mycket tid att läsa eller blogga. Och framför allt har jag verkligen inte haft någon ork. Läslusten har inte varit på topp direkt.

Nu i helgen har jag dock lite blogglust, men kan inte riktigt komma på vad jag ska blogga om. Jag behöver därför er hjälp med lite tips om vad ni skulle vilja se här. Jag frågade på både Instagram och Twitter men fick inte så mycket gensvar. Så snälla ge mig lite tips på vad ni skulle vilja se.

Just nu håller jag som ni ser på att läsa Saga volume 2 och efter det får vi se vad jag kommer att ta tag i. Lite boktips skulle ju inte sitta fel heller... vad tycker ni att jag borde läsa nu i helgen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...