fredag 1 augusti 2014

Månadsrapport: Juli

Iphone 5c

 
Läst i juli 2014; 
063. The One - Kiera Cass
062. The Elite - Kiera Cass 

061. Where she went - Gayle Forman
060. If I stay - Gayle Forman

059. Fangirl - Rainbow Rowell
058. Fyra dagar, fyra nätter - Morgan Matson
057. Systrar i jeans: Andra sommaren - Ann Brashares
056. Systrar i jeans - Ann Brashares

055. Scarlet - Marissa Meyer 
054. The Duff - Kody Keplinger
053. Allegiant - Veronica Roth
052. Insurgent - Veronica Roth (omläsning)

 
Totalt lästa böcker: 12
Antal böcker lästa på engelska: 9
Antal böcker lästa på svenska: 3

Bästa boken var: Oj, jag har läst så mycket bra den här månaden så det blir riktigt svårt att välja den bästa boken här. Står mellan The Duff, Fyra dagar fyra nätter och The One. Jag kan faktiskt inte välja.

Sämsta boken var: Scarlet av Marissa Meyer. Blev besviken på att jag inte gillade huvudkaraktären mer.

Månadens överraskning: The Elite och The One.  Trodde inte att jag skulle gilla den serien så mycket. Nu är jag helt kär!

Månadens besvikelse:
Scarlet av Marissa Meyer.

Böcker jag gav upp: Ingen.

Sammanfattning av månaden: Är så jäkla nöjd med den här månaden. Läs-a-lot:en blev en succe och jag har läst mer den här månaden än vad jag har gjort på väldigt länge. Fick läst så himla många bra böcker också och böcker jag har velat läsa jättelänge! :-)


Planerar att läsa i augusti: Blir en ny Stack of five nu i augusti. I övrigt så kommer nog den här månaden bli mer blygsam p.g.a att jag snart börjar jobba igen. Vi får se helt enkelt... men jag hoppas kunna hålla igång läsflytet hyfsat iallafall. Jag hoppas också att jag ska kunna fortsätta att plöja de mysiga contemporary-böckerna som inte hanns med under juli.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tv-serier:

Har varit lätt besatt av både Suits och PLL under juli. Älskar dessa två serier så grymt mycket just nu. 



2 kommentarer:

  1. Wow, riktigt många böcker!!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är rätt imponerad själv faktiskt.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...