söndag 24 augusti 2014

Tagg: The Social Media Book Tag.

Jag hittade den här taggen hos Andréa och tänkte att den kunde vara lite kul att göra.



Twitter: En kort favoritbok:

We were liars av E. Lockheart. Läste den nyligen och tokgillade!! Och inte var den speciellt lång heller. 



Facebook: En bok alla andra fick dig att läsa:
Anna and the french kiss
av Stephanie Perkins är en av dem. Var ett väldigt tjat om denna på Booktube innan jag till slut plockade upp den.




Tumblr: En bok du läste innan den blev populär:

Twilight av Stephenie Meyer. Det började med att jag läste alla Harry Potterböckerna som kommit ut. Efter det ville jag ha mer och sprang på Twilight av en händelse efter att ha sett att folk började citera den på Livejournal där jag hade ett konto då. Detta var dock strax före innan den blev så där megapopulär (i alla fall i Sverige) och jag kom ihåg att jag tänkte att oj, vad Sverige är sena efter att den blivit populär här med. 



Myspace: En bok du inte kommer ihåg om du tyckte om eller inte:
Farlig förmåga
av Jessica Spotswood. Jag har för mig att jag tyckte att den var helt okej, men jag kommer inte riktigt ihåg faktiskt.




Instagram: En bok som är så fin att du vill instagramma den:
Across the universe
av Beth Revis. (det gamla omslaget) Älskar de gamla omslagen, varför gjorde de om dem? Varför??




Youtube: En bok du vill ska bli film:
Ensamma hjärtan och hemlösa hundar.
Jag tror att det skulle bli en urmysig feel good film!!




Goodreads: En bok du rekommenderar till alla:
En man som heter Ove
av Fredrik Backman. Den rekommenderar jag verkligen ALLA att läsa.




Bild från We heart it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...