söndag 31 augusti 2014

Tre på tre.

iPad mini



Okej så jag har velat in i det sista, men nu har jag bestämt mig för att även detta år medverka i Pocketlovers tre på tre-utmaning.

Temat jag kommer att köra på är det faktiskt sambon som har valt ut åt mig. Det blir 3xguldglänsande ryggar (då alla dessa böcker har guldglänsande text på ryggarna)

Sjärnmärkt av Jessica Spotswood
Deluxe av Anna Godbersen
Överenskommelser av Simona Ahrnstedt

Bra val tycker jag själv, då alla de här är böcker som stått alldeles för länge i olästhyllan. Känns bra att äntligen ta tag i dem.

Tack till sambon för ett bra val av tema. <3




2 kommentarer:

  1. Det var väl ett trevligt val till tre på tre. Själv skall jag läsa 3 x Stads-serien av Per Anders Fogelström, bok 2, 3 och 4. Hinner jag med under dessa månaderna så skall jag även läsa sista delen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, den serien är så jäkla bra! :)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...