söndag 17 augusti 2014

Twitterrecensioner x2.

Här kommer två twitterrecensioner på två nyligen utlästa böcker. Dock blev nog den första recensionen lite längre än vad som vanligtvis får plats i ett twitterinlägg, men i alla fall...



Systrar i jeans: Fjärde sommaren - Ann Brashares
(Utläst 9 augusti 2014)
"Sista delen i Systrar i jeans-serien. Såg andra filmen för ett tag sedan och fattade först efter att ha läst den här att i filmerna slog de ihop både tredje och fjärde boken. Inte konstigt att filmen kändes lite stressad. Jag har tyckt att hela serien har varit ganska okej, men nog ingen ny favorit tyvärr. Det är något som fattas för att jag verkligen ska älska den här serien. Men den är ändå helt okej så serien i helhet får en svag fyra i betyg. Tycker nog bok två var den bästa i serien."
Betyg:
4/5 tassar





Drama - Raina Telgemeier
(Utläst 13 augusti 2014)
"Ett seriealbum som jag varit lite nyfiken på ett tag. Dock tyckte jag nog inte att denna var så bra som jag hade hoppats på. Jag gillade tecknarstilen, men nja, ingen ny favorit. Blir en trea i betyg. Helt okej, men inte så mycket mer än så."
Betyg:
3/5 tassar


2 kommentarer:

  1. Jag har blivit lite sugen på att läsa Systrar i jeans serien! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är helt okej. Inget mästerverk... men ganska mysig.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...