måndag 29 september 2014

Tack alla!

Hallå, jag vill bara svänga förbi här en sväng och säga Tack! till alla som kommenterade på mitt lite dystra inlägg härom dagen. Det är ganska tufft just nu. Jag kämpar på men det är inte lätt. Jag är i alla fall glad att ni finns här och kommenterar när livet känns tungt och jobbigt.

Jag vill inte skriva så mycket om hur jag mår här eftersom det ju faktiskt är en bokblogg och för att jag heller inte vill skriva så mycket om sådana här saker på internet. Men ibland och om jag känner att det går ut över bloggen som jag tycker det har gjort den senaste tiden så vill jag ge er någon slags liten förklaring i alla fall. Så att ni vet varför jag kanske inte är så tillgänglig eller aktiv som jag brukar.

PUSS PÅ ER.


2 kommentarer:

  1. Vi tycker om dig ändå, Nelly. Alla har vi våra dippar ibland. Vi finns kvar när du känner dig bättre <3

    SvaraRadera
  2. Klart vi stöttar. Läs något glatt och lättsmält utan press på dig själv. Omläsning av Princess diaries?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...