söndag 7 september 2014

The book exchange tag.

Okej så jag har en liten efterlysning! Jag hittade denna roliga tagg hos Abookutopia, som är en av mina favoritbooktubers numera. Taggen går ut på att man tillsammans med en kompis ska tipsa varandra om böcker och spela in en video tillsammans på var sin blogg. Här har de klippt in varandra i sina videos (det vet jag inte hur man gör... men det kanske inte är nåt måste.) Istället kan man ju bara skicka frågorna och sina bokval till varandra och sedan göra en svarsvideo på respektive blogg. Jag tyckte i alla fall att det verkade var en riktigt kul tagg. Ifall ni inte riktigt förstår hur detta går till av min osammanhängande förklaring, kolla videorna här nedan.






Jag tyckte i alla fall att det verkar riktigt kul. Man väljer alltså ut en bok till sin kompis som den personen får skaffa och läsa. Blir ju lite som en bokcirkel och sedan antar jag att man kan diskutera kring böckerna då båda har läst varandras favoritböcker... äsch, jag vet inte. Men det lät kul.

Någon som skulle vilja testa tillsammans med mig?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...