lördag 13 september 2014

The Taylor Swift Book Tag.

Den roligaste taggen jag hittat på länge. Hoppas ni står ut med att det blev en ganska lång video och att ni tyckte den var kul att titta på i alla fall. Kolla om du blivit taggad i slutet av videon.




Originalvideo: https://www.youtube.com/watch?v=iaFRgPdxK3A

FRÅGOR:
1. We Are Never Ever Getting Back Together - pick a book or series that you were pretty sure you were in love with, but then wanted to break up with.
2. Red - pick a book with a RED cover.
3. The Best Day - pick a book that makes you feel nostalgic.
4. Love Story - pick a book with forbidden love.
5. I Knew You Were Trouble - pick a book with a bad character you couldn’t help but love.
6. Innocent (written b/c of Kanye West!) - pick a book that someone ruined the ending for.
7. Everything Has Changed - pick a character from a book who goes through extensive character development.
8. You Belong With Me - pick your most anticipated book release.
9. Forever and Always - pick your favorite book couple.
10. Come Back, Be Here - pick the book you would least like to lend out, for fear of missing it too much.

BONUSFRÅGOR:
11. Teardrops On My Guitar - pick a book that made you cry a lot.
12. Shake It Off - pick a book that you love so much, you just shake off the haters.



16 kommentarer:

  1. Svar
    1. Vad roligt att du tyckte om den.

      Radera
  2. åh! vilken rolig tagg!!! :D är kanske inte ett superduper-fan av Taylor Swift men jag gillar henne mer och mer för varje album hon släpper! ^^ lyssnar på hennes nya låt, Shake It Of, typ hela tiden för man blir så glad ^^ ska göra taggen snart! har redan börjat filma lite videos för att komma igång med bloggen igen, så en tagg-video ska det också bli!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inget måste att göra taggen, men själv tycker jag att den var jättekul att spela in.

      Radera
  3. Tack för taggen! Jag ska göra den så fort jag får tid eftersom frågorna var väldigt roliga! :)

    SvaraRadera
  4. Superrolig tag! Själv älskar jag Taylor Swift så det var helt igenom skoj! :) Var gör och redigerar du dina videor? Jag brukar använda iMovie, gör du det också? Ser lite ut som det. Och så skulle jag väldigt gärna vilja veta hur du gör för att lägga till bakgrundsmusiken! Det blir så himla mysigt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra att du gillade videon.
      Jag använder iMovie. Åh, jag är jättedålig på att förklara utan att kunna visa så kan nog inte hjälpa dig med det. Men tack.

      Radera
  5. Väldigt roligt tagg. Håller fullständigt med när det gäller En man som heter Ove. Visst finns det lite roligheter i boken, men den är otroligt sorglig. Jag grät också massor!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. vad skönt att höra att jag inte är ensam!

      Radera
  6. Väldigt rolig tagg! Jag har taggat dig en annan tagg på min blogg! http://fridasbokhylla.blogspot.se/2014/09/countdown-survey.html#comment-form

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Då ska jag kolla din tagg.

      Radera
  7. YEAY tack så jättemycket för taggen! :D Ska definitivt göras så fort jag får tillfälle!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul. Hoppas att du tycker det är kul.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...