måndag 27 oktober 2014

3 x twitterrecensioner. (Bilderböcker + versbok)

Tre st. twitterrecensioner. Två bilderböcker och en versbok. Hade inte tillräckligt mycket att säga om dem för att göra vanliga recensioner. Undrar ni om något annat som jag inte nämnt i de här korta recensionerna så är det bara att fråga.



När Findus var liten och försvann - Sven Nordqvist
(Utläst 13 oktober 2014)
"Okej, så jag fick för mig att jag skulle läsa lite Pettson och Findus så så fick det bli och den här boken är ju bara så himla söt. Min favorit hittills. Blir en solklar femma!" 
Betyg:
5/5 tassar





Pettson tältar - Sven Nordqvist
(Utläst 15 oktober 2014)
"Helt okej. Gillade den här med. Dock inte lika mycket som ovanstående bok. Men ja, nu vill jag tälta. :-) Blir en femma här med. Dock inte en lika stark... men en femma är ändå en femma."
Betyg:
5/5 tassar







Chasing Brooklyn - Lisa Schroeder
(Utläst 16 oktober 2014)
"Älskade Far from you men har inte tyckt om Lisas andra böcker alls lika mycket. Detsamma gäller för den här. Jag fastnade inte. Blev väldigt besviken. Blir en svag trea."
Betyg:
3/5 tassar














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...