fredag 17 oktober 2014

Bokbloggsjerka 17-20 oktober.

Då var det ännu en gång dags att svara på Jerkan. Som vanligt är det bara att klicka här för att läsa mer om vad en Jerka är för något.

Denna gång undrar Annika:

 Vilken bok bör man inte veta någonting alls om innan man själv läser den?


Mitt svar blir ganska enkelt denna gång och det får bli We were liars av E. Lockheart. En helt fantastisk bok som jag läste för inte alls så länge sedan. Men med den är det verkligen så. Man ska helst inte veta NÅNTING innan man börjar läsa. Ju mindre man vet, desto bättre. Läs den. Den är skitbra.

9 kommentarer:

  1. Ja, jag ska kolla upp den :)

    SvaraRadera
  2. Den åker direkt upp min min Vill läsa lista!

    SvaraRadera
  3. Den såg jag hos någon annan också.

    SvaraRadera
  4. En författare som jag inte känner till. Tack för tipset.

    SvaraRadera
  5. Ja, ja ... jag fattar vinken :)

    SvaraRadera
  6. Många som nämner den Spännande!

    SvaraRadera
  7. Låter som en spännande bok, flera har tagit upp den!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...