måndag 6 oktober 2014

Månadsrapport: september

Canon EOS 700D


Läst i september 2014;
 
076. Onyx - Jennifer L. Armentrout
075. Isla and the happily ever after - Stephanie Perkins

074. Saga volume 3 - Brian K Vaughan & Fiona Staples (seriealbum)
073. The evolution of Mara Dyer - Michelle Hodkin
 
Totalt lästa böcker: 4
Antal böcker lästa på engelska: 4
Antal böcker lästa på svenska: 0

Bästa boken var: Svårt val. Har gillat alla böcker jag har läst den här månaden, men enligt Goodreadsbetyget så är det nog Saga volume 3. Men som sagt jag gillade alla.

Sämsta boken var: The Evolution of Mara Dyer, men den var heller inte dålig. Tycker nog bara att de andra var lite bättre.

Månadens överraskning: Onyx av Jennifer L. Armentrout. Gillade den mycket mer än Obsidian faktiskt.

Månadens besvikelse: Ingen. Tycker inte någon av böckerna var någon besvikelse. Har gillat alla böcker jag läst.

Böcker jag gav upp: Ingen.

Sammanfattning av månaden: Årets segaste läsmånad. Ni som följer min blogg vet ju att jag varit extremt stressad under september och därför knappt läst någonting. Tror det här är den sämsta läsmånad jag har haft sedan jag började blogga faktiskt. Men ja, så kan det bli ibland. Livet kommer emellan.
Planerar att läsa i oktober: Hann inte med förra månadens Stack of five-bok den här gången heller så den ska jag försöka att läsa den här månaden. Sedan ska jag försöka att hinna med några böcker till min skräckläsning också. I övrigt så ska jag inte sätta upp för höga mål med tanke på hur dåligt det gick med läsningen i september.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
Blev inte så mycket tv-serier eller filmer under september heller. Jo, Outlander blev en riktig favorit. Har ni inte sett, vad väntar ni på? SÅ HIMLA BRA!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...