torsdag 30 oktober 2014

Min hemliga bokvän!

Idag fick jag paket från min hemliga bokvän. SÅ himla spännande! Jag får be om ursäkt för det lite dåliga ljuset och att jag kanske inte alltid är i fokus i den här videon. Ljuset var lite dåligt eftersom jag inte hann spela in videon tidigare under dagen.

Eftersom sista utskicksdatumet ej ännu har passerat så rekommenderar jag er som deltar i cirkeln att sluta titta vid 8.34 då jag börjar läsa kortet. Så att ni kan få en egen fair chance att gissa vem ER hemliga bokvän är. Men om ni inte bryr er så kan ni ju fortsätta titta. Helt upp till er. Men nu är ni ju varnade i alla fall.






Tack så himla mycket kära bokvän. Gud vad kul det här var.
Måste jag göra om någon mer gång.
Någon som är på?

4 kommentarer:

  1. Åh jag önskar att jag också var med, såg ut att vara såå kul att öppna paketet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får va med nån annan gång. Det blir fler gånger.

      Radera
  2. Yay, rätt gissat=) ugglor är ju lite av min specialitet, hihi. Men det var kul att se dig fundera på ledtrådarna!
    Hoppas du blir nöjd med boken, jag tycker som sagt den är sjukt snygg, och det är ju också viktigt:) men fick bra betyg på Goodreads också så! Jag vill också läsa!
    Nu längtar jag efter mitt eget paket! Och är defenitivt på igen, superkul idé ju! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du får ditt paket snart. Så himla kul att se vad alla får för roliga böcker!
      Och tack igen. :-)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...