lördag 18 oktober 2014

The Book Gif Tag.

Jag har blivit taggad hos några stycken att göra The Book Gif Tag så ja då får jag väl göra det.  Dock har jag inte så bra koll på gifs eftersom jag inte brukar hänga på Tumblr så var lite tveksam till att göra den här först. Men tack till er som taggade mig i alla fall.

Eftersom jag har blivit taggad fler gånger så väljer jag den senaste boklistan jag fick. Tagen går ut på att man ska para ihop Gifs med olika boktitlar. Så here we go:


Of Poseidon av Anna Banks (Ej läst)












Sweet Evil av Wendy Higgins (Ej läst)















Britt-Marie var här av Fredrik Backman
 


Eleanor & Park av Rainbow Rowell












Shadow & Bone av Leigh Bardugo

















A Game of Thrones av George R.R. Martin
(Ej läst)
 











The Fault in Our Stars av John Green















Warm Bodies av Isaac Marion














Cinder av Marissa Meyer















The Unbecoming of Mara Dyer av Michelle Hodkin












Nu vet jag inte riktigt vilka som har gjort den här taggen men jag väljer att tagga:

Elina på I Elinas hylla
Miriam på Schitzo Cookies bokblogg
Elen på Bokpotaten



Och böckerna ni får är:


Just one day av Gayle Forman

Princess Diaries av Meg Cabot
Min mormor hälsar och säger förlåt av Fredrik Backman
Obsidian av Jennifer L. Armentrout
Fyra dagar fyra nätter av Morgan Matson
Överenskommelser av Simona Ahrnstedt
Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon
Isla and the happily ever after av Stephanie Perkins
Burned av Ellen Hopkins
Livet efter dig av Jojo Moyes




10 kommentarer:

  1. Haha jag skrattar fortfarande åt gifen till Game of thrones!

    SvaraRadera
  2. Haha kul ska försöka hinna med att göra den =) Men har tentavecka nu och tenta på lördag så blir kanske först efter det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch man gör när man hinner!

      Radera
  3. Hm. Inte alls så att jag ens är i närheten av att ha de tekniska skillsen att klura ut det här ens. Får se om jag lyckas/har tid... (; Tack för taggen oavsett hur det går för mig! Blir det för mycket får jag nog anse mig besegrad! ;P (:

    SvaraRadera
  4. Jag trodde aldrig jag skulle fixa det... men det gjorde jag. I Blogspot var det inte så svårt faktiskt. Men du gör självklart hur du känner.

    SvaraRadera
  5. Vad kul att du ville göra den! Satt också ett bra tag och försöka klura ut det här med gifar men tur att man har google ibland ^^ Och de blev ju jättebra tillslut ju :D

    SvaraRadera
  6. Oj, här blir man minsann taggad om och om igen! ^^ (Kan det vara så att fröken Nelly tycker att en viss potat varit lite slö på att blogga ett tag?) Får fundera på detta - har ju inte läst en enda av böckerna du valde :P Men tack ändå :]

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe... njaaa, det är lugnt.

      Ånej... har du inte? Det var ju inget bra. Borde göra en specialversion till dig lol <3

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...