fredag 14 november 2014

Är du också rädd om de du älskar?

Jag blev taggad av Elina på I Elinas hylla att sprida budskapet om vikten av att använda reflex vidare.

Självklart är jag med på detta då jag alltid tyckt att det är superviktigt att använda reflexer
. Det kan rädda liv. Nu under det mörka halvåret är det livsviktigt för fotgängare att använda sig av reflexer. Själv kan jag ha svårt att som fotgängare ens se andra fotgängare med mörka kläder. Och då går jag. Hur ska en bilförare som kommer i full fart då ha chans att hinna se kan man ju då fråga sig.

Som hundägare tycker jag det är extra viktigt med reflexer. Jag vill ju inte att det ska hända min lilla älskling något. Därför passar jag på att pryda både mig och lillen med reflexer.







Är du också rädd om de du älskar? Se då till att de använder reflex!

Var rädd om er och ta hand om varandra.


Jag taggar Kattugglan och Bokpotaten att sprida detta budskap vidare. 
 

2 kommentarer:

  1. Reflexer gör verkligen skillnad! (: Tack för att du sprider det viktiga budskapet vidare!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...