tisdag 11 november 2014

HJÄLP!!!

Bild från mitt Instagram.

ALLTSÅ JAG BEHÖVER HJÄLP. JA, JAG SKRIKER!!!!!
Jag har provat på färgsortering och även min gamla favorit, bokstavsordning efter författarens efternamn. Har haft det sistnämnda i evigheter. Nu ville jag prova något nytt. Så jag provade efter genre men nja, har försökt få till det ända sedan i söndags och ju mer jag försöker få någon ordning ju rörigare blir det. Hjälp mig!!! Nu vill jag inte ens gå in i röran som råder därinne i biblioteket. Usch.

Ska inbundna stå för sig eller ska det stå blandat med pocket? Contemporary blandat med sci-fi? Svenska blandat med engelska? Nej, fy sjutton. JAG BLIR GALEN! Varför skulle jag börja ändra för???? Snälla kan inte någon bara komma hem och ställa böckerna i ordning? SNÄLLA. För jag orkar inte med kaoset mer.


10 kommentarer:

  1. Jag har engelska och svenska separat och sen på författarens efternamn. Har blandat pocket och inbundet för att serier ska kunna stå ihop annars är det riktigt snyggt att ha samma storlek tillsammans....

    SvaraRadera
  2. Här står pocket för sig och inbundet för sig, färgsorterat. Hade gärna fixat till din bokhylla, hade ju varit hur jäkla kul som helst! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... hade varit skönt då det bara blir kaos i hjärnan just nu när jag tittar på bokhyllan

      Radera
  3. Jag har inte organiserat på något särskilt sätt, bara vad jag tycker ser snyggt ut. Men jag ska snart flytta och då ska jag troligtvis organisera om det :)

    SvaraRadera
  4. http://ielinashylla.wordpress.com/2014/11/12/reflexer-ar-tid/ - ett litet inlägg med en vag undran till dig!

    Hur går det med omorganiseringen? Hoppas på bra. ;P (: Bokliga lyckosparkar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj. Ska kolla strax.

      Det går sådär... ska ta tag i det nu i helgen.

      Radera
  5. Jag har taggat dig i en liten utmaning! :) Hoppas du tycker det är kul!
    http://elinasbokliv.blogspot.se/2014/11/bok-till-film-gif-tag.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, får se när jag hinner göra den. Har lite annat att ta tag i här på bloggen först. Typ MASSOR av recensioner.

      Radera
  6. Personligen avskyr jag färgsortering och när det är för perfekt!
    Jag har ingen speciell ordning alls, jag ställer böckerna där jag tycker dom blir snygga ihop utefter hur ryggarna ser ut.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...