söndag 30 november 2014

Månadsrapport: November


Canon EOS 700D



Läst i november 2014;
090. Mitt nya jag – Sophie Kinsella
089. Rooms – Lauren Oliver
088. The Walking Dead, volym 10: Att vara eller inte vara – Robert Kirkman (seriealbum)
087. Pretty Little Liars: Frestelser – Sara Shepard
086. Pretty Little Liars: Intriger – Sarah Shepard
085. Pretty Little Liars: Skandaler – Sara Shepard
084. Deluxe – Anna Godbersen



Totalt lästa böcker:  7 Antal böcker lästa på engelska: 1 Antal böcker lästa på svenska: 6

Bästa boken var: Mitt nya jag av Sophie Kinsella. Den gjorde verkligen att jag fick läslusten tillbaka. Precis vad jag behövde, något lättsamt och roligt.

Sämsta boken var: Ingen. Eftersom jag har haft lässvacka så vill jag inte ge betyget sämst till någon bok då det mest känns som det varit mig det varit fel på med brist på koncentration och så.

Månadens överraskning: Ingen här heller. Tycker nog alla böcker levt upp till de förväntningar jag haft på de från början.


Månadens besvikelse: Ingen. (Börjar bli tjatigt det här.)
Böcker jag gav upp: Ingen.
Sammanfattning av månaden: Fick verkligen tillbaka läslusten efter att jag läst Sophie Kinsellaboken. I övrigt har det varit fortsatt varit ganska segt.

Planerar att läsa i december: Hoppas på att hinna läsa MASSOR nu i december med lite ledighet och så. Kommer satsa på massor med feel-good och juliga böcker.


Tv-serier och filmer:
Den här månaden gick jag och sambon på bio och såg Interstellar. Helt okej film som rekommenderas varmt. I övrigt har jag inte sett så många filmer den här månaden och vad det gäller tv-serier så har det bara blivit några avsnitt av Homeland.
Ni då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...