fredag 19 december 2014

Bokbloggsjerka 19-22 december.

Nu är det dags att besvara ännu en fråga i Jerkan. Läs mer om jerkan här.

Veckans fråga lyder:
Snart är det jul och lite välbehövlig vila. Hur ser julen ut? Vad ska ni läsa?
Jag har precis fått jullov och är nu ledig t.o.m. 6 januari så är ju helt underbart. Nu blir det mycket vilande och förhoppningsvis mycket läsning. Jag behöver verkligen ta igen all förlorad lästid och komma tillbaka efter min lässvacka. Som jag nämnt tidigare så kommer jag ju att satsa på att läsa en hel del julböcker nu under lovet bl.a. My true love gave to me! Ska bli jättekul. Jag kommer även att försöka mig på att läsa några Harry Potterböcker. Men framför allt så tänker jag gå in för att få tillbaka min läslust och mitt läsflyt igen. Utan måsten.

God jul på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...