onsdag 24 december 2014

God Jul!


Sorry att det inte blivit så många inlägg hittills under ledigheten men jag har haft ganska fullt upp. Ville dock titta in idag och säga God Jul här en liten sväng. Här har vi ätit massa god julmat och har nu tittat på Kalle Anka och öppnat julklappar. Jag fick en hel del fina klappar. Dock inte så mycket bokrelaterat detta år. Så tänkte faktiskt ta och köpa hem lite böcker åt mig själv i julklapp vad det lider. Vi får se vad det blir.

Hoppas att ni har haft en bra julafton och att ni har fått det ni har önskat er. Nu tänkte jag bara mysa resten av kvällen och läsa lite i Sabrina-mangan som jag håller på med just nu.
Nu när jag har lite extra tid så funderade jag faktiskt på om det är något speciellt ni skulle vilja se här på bloggen. Lämna gärna förslag på det i så fall. Det uppskattas alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...