tisdag 30 december 2014

I min brevlåda: December

Orkade tyvärr inte spela in någon Book Haul denna gång så ni får hålla till godo med ett litet inlägg. Dessa är böcker jag köpt på mig under december. Jag slängde även med julklappsböckerna i det här inägget. (Eftersom jag ändå bara fick en bok)

Canon EOS 700D


Böckerna är som ni ser:


Bröllopsnatten
av Sophie Kinsella (Har längtat efter att den här ska släppas i pocket. Nu äntligen!)

And the mountains echoed av Khaled Hosseini (Julklapp från sambon. Hade egentligen inga planer på att läsa den här, men nu jäklar. Har ju hört så mycket om den här författaren.) My true love gave to me av Stephanie Perkins m.fl. (Ja det är klart att den blev min! <3 Har redan läst ut den.)
Sabrina the teenage witch: The magic within vol 3
av Tania del Rio (Yay, Sabrina! Älskar den här serien!!!)

Sabrina the teenage witch: The magic within vol 2
av Tania del Rio (Redan utläst. Nu sätter jag snart tänderna i volym 3.)

Deep betrayal av Anne Greenwood Brown (Från ett bokbyte.)
En enda natt
av Simona Ahrnstedt (Från ett bokbyte.)



Blev ju en del böcker i december också trots att läslusten inte varit på topp. Men då den nu börjat återvända så har jag lagt en ganska stor beställning hos Adlibris. Jag fick ju bara en bok i julklapp så passade på att skämma bort mig själv lite med en massa nya böcker. Så de kommer det att komma en haul på så småningom. Vill ni ha en unboxing eller en vanlig haul?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...