lördag 3 januari 2015

Böcker och filmer jag ser fram emot under 2015.

Tänkte att det kunde vara kul att lista de böcker jag ser fram emot mest under 2015. Här är de titlar jag ser fram emot allra mest. Det finns några fler men det är böcker som inte har fått något omslag ännu. T.ex fortsättningen i Hemsökt-serien av Meg Cabot.







Alla dessa är böcker av mina favoritförfattare som släpps nu i år. SÅ TAGGAD!!! Mera Princess Diaries... AAAAAH JAG DÖÖÖÖR!! The Selection-trilogin är ju en av mina favoriter och nytt från Lucy Dillon. Yes please.
___________________________________________________________________________



Sedan kommer det ju släppas lite filmer under året också... men just nu är det egentligen bara en som jag verkligen ser fram emot. Jag fick rysningar och satt med gråten i halsen under hela trailern. Jag vet inte vad det är med mig och musikaler. Bara jag hörde det första "I wish..." så började tårarna rinna. Det är något speciellt med mig och musikaler, så är det bara. Därför är denna film ett måste för mig. Älskar Meryl Streep och Johnny Depp... och Chris Pine och Emily Blunt... och Anna Kendrick. Det här kan inte gå fel. Det bara kan inte det.



(Jupp jag är i fangirl-mode just nu.) Sorry about that...


Har jag missat några intressanta böcker eller filmer? Let me know.


10 kommentarer:

  1. Måste verkligen läsa hela Princess diaries snart! Och gud ser också så framemot Into the woods - måste ju vara bara vara bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör det så kan vi fangirla tillsammans.
      Jag veeeeet.... Into the woods aaaa jag är så pepp.

      Radera
  2. Åhh den filmen vill jag se! Johnny Depp!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm...han kommer passa så jäkla bra som vargen.

      Radera
  3. Massa mer att se fram emot ju!
    Filmer: DUFF, Cirkeln,
    Böcker: Sarah Dessen, Gayle Forman och Jennifer E Smith släpper nytt och David Levithans fortsättning på "Jag, En"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja... DUFF tog jag inte med... men det är för att jag nyligen postade ett inlägg med den trailern. Den ska bli kul att se.

      Just det.. Sarah Dessen såg jag skulle släppa en ny bok. Forstättningen på Jag, en ska jag absolut läsa. Kommer bli kul. Jag gillade verkligen den.

      Radera
  4. Jag brukar inte riktigt vara för musikalfilmer, men det är säkert för att jag inte riktigt har sett några innan - förutom Phantom of the Opera (2004) som jag älskade! - och det borde det bli ändring på. Men Into the Woods måste jag se, den verkar vara så bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, musikalfilmer kanske inte är för alla. Egentligen är jag mest för musikaler på scen, live än i filmformat. Men jag har ju kanske inte möjlighet att se alla musikaler live och då duger filmversionen bra för mig.

      Radera
  5. Lucy Dillons bok är jag också sugen på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den ska bli jättekul att läsa! Verkligen! :-)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...