lördag 10 januari 2015

Bokbloggsjerka 9-12 januari.

Denna veckas fråga från alkb.se är:

Finns det någon tv-serie(er) som du såg 2014 som du skulle vilja tipsa om?



OUTLANDER:


Jag kärade verkligen ner mig i Outlander under 2014. En helt underbar sci-fi serie som utspelar sig i Skottland. Jag blev helt såld bara på vinjetten. SÅ UNDERBAR.


Även SUITS förtjänar en ordentlig shout out. Vet dock inte riktigt när jag började följa den. Var nog före 2014. Men den är också helt underbar. Gillar ni advokater och drama och härliga karaktärer så råder det ingen tvekan om att Suits is your show.



Vilka är era favoritserier?


9 kommentarer:

  1. Har läst de första delarna i bokserien, men inte ännu sett någon del av tv-serien.

    SvaraRadera
  2. Jag är lite intresserad av Outlander, men jag vill helst läsa böckerna först :)

    SvaraRadera
  3. intressant! känner inte till någon av serierna. ska kolla upp!

    SvaraRadera
  4. Har varit otroligt sugen på Outlander men har inte blivit av att starta den. Får se till att göra det tror jag.

    SvaraRadera
  5. Får se om Outlander kommer på "vanlig" TV. Tror att den kan vara lättare att se än läsa :)

    SvaraRadera
  6. Outlander verkar vara något som jag kan gilla, tror jag ska kika närmre på den.

    SvaraRadera
  7. Jag är lite förälskad i vampyrer och slår ett slag för Vampire Diaries! Men Outlanders är jag också sugen på att se. Ska läsa Främlingen snart undra i vilket håll man ska börja. Bok lr serien först?!?!?!?!?
    Kram Cissi

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...