torsdag 22 januari 2015

Bokbytescirkel: Utskickslista + frågor

Har nu sammanställt listan för utskicken och det blir som följer. Tanken är att man skickar till efterföljande person på listan. (Den som är sist på listan skickar till den högst upp.) Jag behöll i stort sett ordningen som ni hade kommenterat i. Nästan i alla fall...

Anna Höglund
Nelly

Therése

Anna
Agge

Mimmi
Miriam
Andrea

elina
Elina

Så det ni gör nu är att ni kommenterar på er bokkompis blogg och då vill jag att ni som minst tar reda på följande:


Favoritgenre:
Favoritgodis:
Kaffe vs te?:

Ni får ställa vilka frågor ni vill, vi skickar inga "önskelistor" till varandra med möjliga böcker vi vill ha utan tanken är att det ska bli en total överraskning. Men det kräver ju alltså också att ni får stalka era bokkompisar extra mycket + ställa kluriga frågor. Men sånt är ju kul. Det tycker i alla fall jag. <3

Så sätt nu fart och kontakta era bokkompisar så att ni så fort som möjligt kan börja smida planer, beställa de böcker som behöver beställas osv...

11 kommentarer:

  1. Åh, jag tror jag föll bort. Kanske blev jag Andrea? ;) // Anna

    SvaraRadera
  2. Förlåt... Nu ser jag att jag är på plats!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi. jag såg detta... blev lite knas bland länkarna. Det är åtgärdat nu. Förlåt för det.

      Radera
  3. oh vilken rolig idé! synd att jag missade anmälningen det här låter ju hur mysigt och roligt som helst! aja, nästa gång ^^.

    SvaraRadera
  4. Synd att jag missade att anmäla mig, var tråkigt nog på jobbet. Kul att många ville vara med iallafall och hoppas det blir fler gånger :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja... synd att du missade... men du kunde ju tänka dig att bli vanliga bokvänner såg jag. Ska kolla in din blogg för då kanske vi kan byta böcker i alla fall. Om du vill?

      Radera
    2. Ja absolut, det vore kul. :)

      Radera
  5. Nu har jag äntligen svarat på dina frågor:) varit lite mycket denna veckan... Hoppas du känner dig piggare! Kram

    SvaraRadera
  6. när är sista datumet som man måste kontakta någon? jag har nämligen inte blivit kontaktad ännu av den som ska skicka till mig..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm... har inte skrivit något sista datum. Kanske får skriva nån lite påminnelse då...

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...