onsdag 21 januari 2015

Bokvän/bokbytesscirkel

Hej på er! Ligger hemma och är sjuk. Inte alltid så kul att jobba på förskola med alla baciller så nu är det magsjuka... dock inte den värsta sorten men definitivt tillräckligt för att vara tvungen att stanna hemma då det ju smittar som tusan. Men nog om det... och till anledningen till det här inlägget.

För ett tag sedan skrev jag ju det här inlägget där jag luftade frågan kring om någon var intresserad av att bli min andra bokvän eller om ni är intresserade av att vara med i en ny bokbytescirkel?

Jag fick en hel del kommentarer på det att ni var intresserade men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra då det var många som ville vara med. Känns ju lite taskigt om jag bara skulle välja en att bli bokkompis med när det var så många som är intresserade. Så nu undrar jag lite vilka som är intresserade av att vara med i en bokbytescirkel och vilka som är intresserade av bara bli bokvänner?

Kommentera här nere i inlägget bara så att jag vet så ska jag försöka att utifrån det avgöra vilket det blir. Om det bara är någon som vill vara bokvänner så kan vi ju bli det och om det är många som vill vara med i en ny bokbytesscirkel så kör vi på det.

Let me know!

5 kommentarer:

  1. Bokbytescirkel är jag intresserad av :)

    SvaraRadera
  2. Bokbytescirkel verkar kul. :) Krya! //Anna (Böcker & sånt)

    SvaraRadera
  3. bokbytescirkel skulle jag som sagt tycka vara kul :)

    senare i år skulle det vara kul med en bokvän, men just nu är det inte läge för det för mig.

    krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Jag är öppen för båda förslagen. Men bokbytescirkel var himla kul.

    SvaraRadera
  5. Jag är sugen på både bokvän och bokbytescirkel. :) Krya på dig!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...