söndag 4 januari 2015

Bokvän/bokvänscirkel?

Har känt en väldig lust den senaste veckan att hitta antingen en till bokvän eller ett gäng som vill byta böcker med varandra så som vi gjorde i november. Läs mer här.

Så jag tänkte att jag skulle lufta frågan lite. Är det någon som är intresserad av att delta? Eller bara bli "vanlig" bokkompis. De flesta tror jag vet hur det går till, så jag struntar i att skriva hur det går till denna gång. Men i alla fall så tänkte jag att om det är flera som skulle vilja bli bokkompisar så kan man ju göra en bokbytescirkel av det igen och är det bara en person som är sugen så kör vi på som vanliga bokkompisar.

Kanske inte någon som vill, men jag tänkte jag skulle fråga i alla fall eftersom jag är lite sugen. Har väl inga direkta krav mer än att det är kul om du har ungefär samma boksmak som jag. Eller så kan vi ju göra en swap fast med böcker. Har sett många göra det på Youtube, fast då har det varit skönhetsprodukter som de skickat till varandra.

Nej, nu svamlar jag... min fråga är helt enkelt... är det någon som är sugen på att bli bokvänner på det ena eller andra sättet?


Puss och kram på er!

13 kommentarer:

  1. Jag har varit sugen ett tag på att hitta en bokvän, så det skulle vara jättekul. Jag tror att vi gillar ungefär samma typ av böcker, jag har iallafall fått den känslan av din blogg :) Du kan ju kika lite inne hos mig och höra av dig om du skulle vara intresserad :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska kika in hos dig under dagen. Kul att du är intresserad av att vara med. :-)

      Radera
  2. Jag skulle också kunna tänka mig att vara med på något. Det är alltid roligt med lite utbyten och gåvor (både att ge och att få).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst är det det. Tycker jag med. Ska kika in på din blogg också. Vi får se hur många som anmäler intresse. Så får vi se vad vi kan komma fram till. Men jättekul att du vill vara med! :-)

      Radera
  3. åh, jag missade ju förra bytescirkeln så jag skulle jättegärna vilja vara med!! :) det skulle vara väldigt kul. och vad roligt att du tar initiativ igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja... jag är dock lite tveksam då det var en hel del jobb som krävdes förra gången för att det skulle funka. Så kan vara så att jag gör om det lite till denna gång. Men vi får se. Beror ju också på hur många som kan tänka sig att vara med.

      Radera
  4. Jag skulle gärna kunna bli din bokvän :)

    SvaraRadera
  5. Jag hänger gärna på! // Anna (Böcker & sånt) :)

    SvaraRadera
  6. Tyckte det var jättemysigt med bytescirkel så blir det i ngn form är jag gärna med. Säg till om du behöver hjälp att arrangera! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad roligt att du vill vara med igen!!! :-)

      Radera
  7. Jag följde förra bokcirkeln och tyckte det verkade som en kul grej, så jag hänger gärna på denna gången :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...