tisdag 27 januari 2015

En liten påminnelse!

Hej... blir inget långt inlägg... är dödstrött efter jobbet... men ville egentligen bara slänga in en liten påminnelse om att ni som deltar i Bokbytescirkeln inte får glömma bort att ta kontakt med era bokvänner A.S.A.P. Så att alla har möjlighet att skicka iväg sina paket före den 10 februari som ju är sista datumet.

Sedan har jag kikat runt lite på era bloggar och jag har märkt att några verkar ha missförstått lite angående hur det här kommer att gå till. Men för min del var detta bara tänkt som en engångsgrej, alltså ETT byte. Precis som förra gången jag anordnade. Däremot får ni gärna hålla utkik här på min blogg i framtiden för jag kommer absolut att anordna bokbytescirklar fler gånger. Men varje cirkel är alltså bara ett byte.


Så det var allt för denna gången. Men som sagt, glöm nu inte bort att ta kontakt med era bokvänner så att ni får så lång tid som möjligt att klura ut vad ni ska skicka sedan.

Ha det bra tills vi hörs nästa gång!

11 kommentarer:

  1. Några av oss har tagit direkt mejlkontakt vill jag bara tillägga! (: Stor kram!

    SvaraRadera
  2. hej! ursäkta om jag är krånglig/jobbig nu men jag måste dra mig ur bokbytescirkeln för denna gång av flera olika anledningar.=/ jag har meddelat Elina på marklarbooks som det var meningen att jag skulle skickat till. blir det någon mer gång hoppas jag att kunna delta då och att det inte dyker upp olika anledningar som det gjort nu till att jag inte kan delta. förlåt om jag krånglat till något! känns jättetråkigt. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu förstår jag inte riktigt... Det finns ingen Elina på marklarsbooks som är med i den här cirkeln. Och ja det blir ju tråkigt för den person som skulle ha fått paket från dig...
      Nu vet jag ej hur vi ska lösa detta tyvärr.

      Radera
    2. jag menade elina på i elinas hylla! hennes har jag haft kontakt med och meddelat alltså. svårt att hålla reda på alla "elinor".
      en utav dom som inte kunde vara med kan ta min plats, det var ju väldigt många som visade intresse så det finns säkert någon som hakar på.

      Radera
    3. alltså nån vid ditt efterfrågningsinlägg menar jag som inte fick chans att vara med när du satte stopp, nån där kan säkert haka på.
      än en gång, ledsen om det krånglar till.

      Radera
    4. Det enklaste är väl om vi som redan är inblandade skickar till varan och att Andrea ni skickar till mig?!

      Radera
    5. Bättre att inte blanda i någon ny absolut och det bästa är att Andrea skickar till Elina på I elinas hylla.

      Radera
  3. Taggat dig i en enkät! :)
    http://snowglitter.blogg.se/2015/january/varlangtan-enkat.html

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...