torsdag 1 januari 2015

Hemma igen!

Efter att ha haft en hel del krångel sedan jag exporterade min blogg till Wordpress så tog jag i morse beslutet om att flytta tillbaka bloggen hit till Blogspot igen. Jag har trots allt trivts väldigt bra hos Blogspot och efter att en massa länkar låg kvar och skräpade här på min "gamla" blogg så visade det sig helt enkelt att flytten blev för komplicerad och jag valde att komma tillbaka hit. Alla inlägg är nu överflyttade tillbaka till Blogspot manuellt *puh*

Sorry för allt krångel, men det är alltså dags att ni uppdaterar länkarna tillbaka igen till:
http://nellonsbokblogg.blogspot.se
Det var kul att testa en annan bloggportal, för att väga för- och nackdelar med de olika portalerna men som sagt så har jag nu valt att flytta tillbaka bloggen då jag upptäckt att det är det enklaste för att alla länkar ska funka som dem ska osv. Jag känner mig riktigt nöjd med beslutet. Jag saknade faktiskt Blogspot när jag var borta.

Glöm inte heller att avfölja min wordpress-adress på Bloglovin och att följa mig på  Blogspot-adressen istället!

Puss och kram!
<3

4 kommentarer:

  1. Jag gillar blogspot och har aldrig haft mycket krångel med det. Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det var kul att prova nåt annat, man vet ju egentligen inte riktigt vad som är bäst innan man provat.

      Radera
  2. Välkommen tillbaka :) jag personligen älskar blogspot och tycker det är så lätt att fixa och dona med layouten/widgets trots att jag nu inte har världens mest komplicerade layout. Men det är alltid värt att prova annat :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut. Jag är så glad att vara tillbaka, men som sagt det var kul att testa i alla fall.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...