söndag 4 januari 2015

Lässtatus.

Tänkte göra en lite uppdatering med vad jag läser just nu. Ni som följer mig på Instagram vet nog redan... men här är en liten statusuppdatering  i alla fall.


Bild från mitt Instagram. 


Det blev Harry Potter till slut... och herregud vad bra den är. Har läst hela morgonen. Har ju bara läst böckerna på svenska tidigare och det var ju ca 10 år sedan så det var verkligen på tiden
för en omläsning.                                                                                 

Harry har nu kommit till Hogwarts och har precis stiftat bekantskap med Snape på dennes lektion. Och just nu sitter han hemma hos Hagrid och dricker te tillsammans med Ron. MYYYYS!

Bild från mitt Instagram.










Ska försöka se filmen under kvällen också, trots att jag redan sett den ca 10 gånger. Älskar Harry Potter.
<3


Vad läser ni just nu?

8 kommentarer:

  1. Jag läser Rörgast just nu. Jag har bara läst första boken i Harry Potter serien och tvekar om jag ska läsa resten, det finns så många böcker jag vill läsa;).

    SvaraRadera
  2. jo! Det finns ju det.. men Harry är ju bara såååååå bra!!

    SvaraRadera
  3. Jag har precis börjat läsa The Host, efter en liten hjälpsam omröstning på min blogg! ^_^ ska bli spännande, gillade filmen och boken ska ju vara bättre säger alla! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul!! :-) Hoppas du kommer att gilla den.

      Radera
  4. Jag har börjat läsa Hades nu på kvällen, andra delen i Starcrossed serien. Innan dess läste jag om första Harry Potter boken på svenska. Tänkte jag skulle försöka läsa om alla under året. Sedan måste jag försöka hinna med att läsa dem på engelska också, har bara läst de två första än så länge :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Harry Potter är så himla bra!! :-)

      Hades har jag också läst. Måste läsa sista delen i den serien snart.

      Radera
  5. Åh vad jag måste läsa om Harry böckerna :) har saknat att läsa dem.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...