torsdag 1 januari 2015

Summering av årets utmaningar.

Här är alla mina utmaningar som jag satte för 2014.

Grönt står för att jag klarat utmaningen.
Gult står för att jag varit väldigt nära att klara utmaningen.
Rött står för att jag inte klarat utmaningen.


* Pocketlovers tre på tre-utmaning.
Klarade ej. Läste endast 2/3.



2014 Reading Challenge

2014 Reading Challenge
Nellon has read 97 books toward her goal of 100 books.

* Läsa minst 100 böcker. Se min Reading Challenge på Goodreads. Klarade ej. 097/100

* Avsluta de serier jag har påbörjat:
Fifty shades-trilogin av E.L. James
Systrar i jeans av Ann Brashares
Unearthly-trilogin av Cynthia Hand
Starcrossed-trilogin av Josephine Angelini
Engelsfors-trilogin av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren
Divergent-trilogin av Veronica Roth

Heist Society av Ally Carter
Liftarens guide till galaxen av Douglas Adams  

Shatter me av Tahereh Mafi
The Infernal Devices av Cassandra Clare
Percy Jackson av Rick Riordan 

The Mortal Instruments av Cassandra Clare
The Selection av Kiera Cass
Delirium av Lauren Oliver
If I stay av Gayle Forman

Check! 09/15

Så här är alltså resultatet för årets utmaningar. Jag deltog inte i så många det här året, endast tre st och jag klarade av 1/3. Jag är nöjd med att ha klarat av att avsluta 9 st serier i år och det tycker jag är klart godkänt. De andra målen klarade jag inte, men jag tycker att jag var ganska nära i alla fall. Men jag hoppas verkligen jag klarar att läsa 100 böcker 2015, för det är ett mål jag alltid brukar klara av.

Hur har det gått för er?

3 kommentarer:

  1. Jag kom bara upp till 69 böcker, sämsta i min bokbloggkarriärs historia :P Men med tanke på att jag knappt läste något under de 4-5 månader efter jag blev dumpad så är det ju förståligt :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut. Och jag har skäl också med tanke på utbrändhet och sjukskrivning under hösten. Det är sånt som händer. Nu hoppas jag att 2015 blir ett bättre läsår för oss båda. Jag hade gärna skippat det senaste halvåret med allt läsoflyt.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...