söndag 25 januari 2015

Ta kontroll över bokhyllan!

Det verkar inte bara vara jag som kommer att dra igång ett event den 1 feb. Själv har jag ju min Harry Potter-readalong och som de flesta säkert redan vet så har ju även Anna på
Fantastiska berättelser kört igång med en utmaning/tävling som också kommer att starta den 1 feb. 

Den går ut på att man ska läsa sina hyllvärmare och då jag ändå deltar i Project TBR också under året så tänkte jag att denna utmaning kommer passa mig alldeles utmärkt. 

Canon EOS 700D


Här ser ni de böcker jag valt ut och jag kommer också här att redan nu avslöja att temat för februari kommer att bli hyllvärmare (för att göra det hela så enkelt som möjligt.) Är dock inte helt säker på att det är dessa böcker jag kommer att läsa då jag har två andra böcker som jag verkligen behöver ta tag i också. Men då Anna ville att man redan före utmaningen skulle lägga upp ett inlägg med de böcker man tänkt läsa så har jag valt att inkludera de böcker jag högst sannolikt kommer att läsa här i det här inlägget. Men! Vad jag tänker göra istället är att jag skriver till de två övriga böckerna som bubblare och jag kommer att inkludera de här om de inte har blivit lästa redan innan januari är slut.


* Perfect scoundrels - Ally Carter
* The land of stories: The wishing spell - Chris Colfer



Detta är alltså planen för februari... men det kan ju ändras. Kan bli så att jag läser lite andra böcker. Det beror ju på humör och tid osv. Vi får se vad som händer helt enkelt.

8 kommentarer:

  1. Legend kan du inte missa! :) Den är bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad roligt. Ska jag absolut försöka läsa.

      Radera
  2. Jag tänkte nog också läsa paganinikontraktet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul... ja, jag hoppas jag kommer gilla den. Tyckte Hypnotisören var helt ok i alla fall.

      Radera
  3. Vad roligt. Ser ut som en trevlig hög.

    SvaraRadera
  4. Hoppas du gillar Legend och Prodigy! Jag tyckte mycket om trilogin! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hoppas verkligen att jag kommer att gilla dem!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...