måndag 5 januari 2015

Vad ska mitt nästa tema bli?

Här är alltså omröstningen inför Januaritemat här på bloggen. Det står mellan två olika teman.

ALIENS VS SJÖJUNGFRUR.

Om ni väljer aliens kommer jag att läsa:

* Fortsättningen på Obsidianserien av Jennifer L. Armentrout
* Alienated av Melissa Landers
* Den femte vågen av Rick Yancey

Om ni väljer sjöjungfrur kommer jag att läsa:
* Lies beneath av Anne Greenwood Brown
* Of poseidon av Anna Banks
* Coral and bone av Tiffany Daune


Här hade jag tänkt att lägga en poll men då jag inte lyckas få koden att funka :-( så får det bli omröstning i kommentarerna istället.


Hoppas att ni vill vara med och rösta i alla fall. :-)
(Omröstningen kommer bara att pågå till imorgon då jag vill komma igång med temat så fort som möjligt.)

Omröstningen är avslutad.

22 kommentarer:

  1. Jag röstar på Sjöjungfrur då jag själv är nyfiken på Lies beneath & Coral and bone.

    SvaraRadera
  2. Sjöjungfrur röstar jag också på! :)

    SvaraRadera
  3. Jag röstar på Sjöjungfrur jag också :)

    SvaraRadera
  4. Tack för din röst! :-)

    SvaraRadera
  5. Sjöjungfrur tycker jag med :)

    SvaraRadera
  6. Det verkar luta åt sjöjungfru hittills och det tycker även jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar bli så... bara jag som var sugen på Aliens, lol.

      Radera
  7. Med risk för att bli nedröstad, ALIENS :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yay! Gå mot strömmen!! :-)

      Radera
  8. Svar
    1. Ni går mot strömmen nu ser jag. Fortsätt rösta. Det här kan bli spännande! :-)

      Radera
  9. Aliens. Vill veta vad du tycker om Yanceys bok.

    Mari G

    SvaraRadera
  10. Aliens. Är själv nyfiken på Den femte vågen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag borde verkligen läsa Den femte vågen eftersom det är ett rec-ex.

      Radera
  11. Aliens :) den femte vågen är grym!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul. Då borde jag läsa den.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...