fredag 27 februari 2015

Book Haul: Februari (Rea-böckerna och massa annat smått och gott)

Hej på er och förlåt åter igen för den urusla och obefintliga uppdateringen under veckan. Har bara inte haft någon ork att ta tag i bloggandet när jag kommit hem efter jobbet.

Men för att gottgöra er lite grann så tänkte jag idag istället för att lägga upp min vanliga standardvideo på fredagar (Friday Reads) lägga upp en Book Haul. Och inte bara en vanlig Book Haul utan en GIGANTISK sådan!!! Så gå och fixa er en kopp te eller nåt innan ni börjar kolla för den här haulen blev låååååång.

Här blev det en hel del böcker, bland annat massa rea-böcker. Hoppas ni tycker videon är kul att kolla på trots att den blev så lång.




Har ni spelat in någon Rea-haul? Länka den i så fall bland kommentarerna.

(P.s. Dessutom kom jag på direkt efter att ha redigerat den här videon att jag har glömt bort att köpa en bok som jag verkligen vill ha som finns på Akademibokhandeln så ja, det får nog bli en tur dit ändå...)

10 kommentarer:

  1. Kunde hålla mig i skinnet på bokrean och köpte bara 3 st. från Adlibris :) och en cozy mystery. Finns här:
    http://snowglitter.blogg.se/2015/february/bokpaket-fran-adlibris.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fina böcker. Röd måne är jag också lite nyfiken på!

      Radera
  2. Många intressanta! :) De där två av Aherns har jag inte läst än men vill läsa, älskar hennes böcker :). Stalker ska jag börja på i dag.

    SvaraRadera
  3. Wow, du har gjort många trevliga fynd. Köpte också en bok av Ahern för att tag sedan. Har hört så mycket gott om henne. Är du nyfiken av vad jag fyndat på rean så kika gärna här: http://lenasgodsaker.blogspot.se/2015/02/bokrea-2015.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för länken! :-)
      Ahern skriver riktigt bra.

      Radera
  4. Där var den, boken i sitt nya hem! Trist att formatet inte stämde, men hoppas läsningen kompenserar för det lite grann i alla fall. Kanske går att byta sig till i efterhand eller något :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja... verkar vara väldigt svårt att hitta rätt format. Men som jag sa, det spelar inte så stor roll. Huvudsaken var att jag skulle slippa large print. Storleken på boken påverkar ju inte läsningen men det gjorde large print. Tack så mycket för att jag fick köpa fortsättningen av min favoritserie av dig.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...