lördag 7 februari 2015

Första hyllvärmaren utläst.

Då var första boken i #hyllvärmare2015 utläst. Ser ni vad mycket lappar det är i den. Det är för att jag ska komma ihåg alla kommentarer jag vill skriva om i recensionen av denna superbraiga bok. Men VARNING för dessa lappar, jag råkade riva sönder en av sidorna i boken när jag skulle ta bort en lapp. Aj, aj, aj... ville nästan börja gråta när det hände.


Canon EOS 700D

Nu kommer jag dock att ta en liten paus från hyllvärmarna och läsa första volymen i Locke & key innan jag påbörjar nästa hyllvärmare.

Hoppas det går bra för er andra som är med i utmaningen.






4 kommentarer:

  1. Jag läste ut första hyllvärmaren idag http://lenasgodsaker.blogspot.se/2015/02/stad-i-varlden.html och har påbörjat den andra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra jobbat. Jag har inte påbörjat min andra ännu, stack emellan med en annan bok.

      Radera
  2. 4/5 är utlästa men jag har en egen utmaning med mig själv bara. Så skönt men 3 st blev inköpta haha oooops.. Men hade jag inte rest till London så hade jag inte köpt. Skyller på det :P

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...