söndag 1 februari 2015

Jennifer L. Armentrout. Tips?



Som ni ju redan vet så har jag precis avslutat Luxserien av Jennifer L. Armentrout och jag kan verkligen känna en ganska stor Book hangover på intågande.

Jag vet ju att Jennifer L. Armentrout har skrivit en massa andra böcker men jag har inte sett så många andra svenska bokbloggare som har läst något av henne. Så nu skulle jag bli jätteglad om någon som har läst något annat av henne kan hjälpa mig hitta rätt bland en djungel av böcker. (Hon har verkligen skrivit mycket!)


Jag vill så gärna läsa fler böcker av henne men hjälp, var ska jag börja?




5 kommentarer:

  1. Jag har ju läst en del av JLA och gillar henne mycket. Covenant serien (som börjar med Half-Blood) är en av mina favoritserier, och även om den kan jämföras mycket med Vampire Academy (allra helst i första boken), så tycker jag att den är oerhört bra. Dessutom kommer det en spin-off på den serien nu i Februari och som jag ser framt emot. Har dessutom läst Don't Look Back, och Frigid ( skriven under psedonymen J Lynn), som jag tyckte mycket om. Recensioner på alla finns på min blogg om du är intresserad. :) Om jag vore du skulle jag nog ge mig på Covenant näst iaf, den är bara så bra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag glömde att jag har läst Cursed också, tyvärr tyckte jag dock att den var lite sisådär.. Hade gillat den betydligt bättre om det inte vore en ensamstående bok, mest för att jag inte tyckte att alla frågor fick sina svar. Vet dock att de flesta som läst den gillar den, så det kanske bara var jag.. :)

      Radera
    2. Covenantserien har jag ju hört om... problemet är väl att jag inte är sugen på att påbörja någon ny serie utan då mera var nyfiken på hennes fristående böcker. Men tack för info, ska absolut kolla din blogg!

      Radera
  2. Jag har läst boken Don't Look Back som jag tyckte mycket om! Det är dessutom en ensamstående bok. Dock är det den enda boken som jag har läst av Jennifer L. Armentrout, men jag ser verkligen fram emot att läsa mer av henne! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läs Luxserien. Den är riktigt bra!! Och framför allt blir den bara bättre och bättre för varje bok!! :-)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...