söndag 1 februari 2015

Månadsrapport: Januari


Canon EOS 700D


Läst i
januari 2015;

007. Origin - Jennifer L. Armentrout

006. Saga vol 4 - Brian K Vaughan & Fiona Staples (seriealbum)
005. Opal - Jennifer L. Armentrout
004. The Walking Dead vol 11. Jägarna - Robert Kirman (seriealbum)
003. Den femte vågen - Rick Yancey
002. Harry Potter and the sorcerer's stone - J.K. Rowling (omläsning)
001. Sabrina the teenage witch: The magic within vol 3 - Tania del Rio (seriealbum)



Totalt lästa böcker:  7  
Antal böcker lästa på engelska: 5
Antal böcker lästa på svenska: 2

Bästa boken var: Oj vad svårt!! Älskade flera stycken av dem här men blir väl tvungen att säga Harry Potter, trots att det var en omläsning.

Sämsta boken var: Kan inte välja någon här till den sämsta, jo kanske Saga vol 4. Den var egentligen inte dålig men av de här böckerna var den sämst.

Månadens överraskning: Den femte vågen av Rick Yancey. Åh, vad bra den var!!!

Månadens besvikelse: Ingen.

Böcker jag gav upp: Ingen.

Sammanfattning av månaden: Ganska nöjd med den här månaden. Inte med antalet böcker, för jag hade absolut kunnat läsa fler böcker men jag är nöjd med att ha läst så många bra böcker!! Jag har också verkligen börjat få tillbaka läslusten igen så det känns jättekul!

Planerar att läsa i februari: Under februari drar ju #hokuspokus2015 samt #hyllvärmare2015 igång så ja det kommer att bli hyllvärmare och Harry Potter för hela slanten!



Tv-serier och filmer:
Under januari så har jag haft ett sånt oerhört sug efter att se om gamla Beverly Hills 90210 avsnitt. Oooh, vilken nostalgi!




Sedan har jag och sambon suttit och tittat på Tillbaka till framtiden-filmerna. Jag har aldrighaft någon lust att se dem innan men nu gav jag dem en chans och de var faktiskt riktigt bra. Så vi har nu sett 1:an, 2:an och halva 3:an.



Hur har eran läsmånad varit?

2 kommentarer:

  1. Den femte vågen skall jag snart ta tag i. Det blir säkert efter månadens hyllvärmare.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...