lördag 14 februari 2015

NEEEEEJ!!!!


Alltså det här är inte sant!!!!!!!!!!! Jag tänkte jag skulle vänta tills Alla Hjärtans Dag med att göra beställningen med bl.a. denna bok. Den fanns i lager senast jag tittade. Nu finns den ingenstans att få tag på. Och jag som envist väntade med att beställa den för att jag anade att sambon skulle ha köpt nån bok jag önskade mig i present så tänkte jag skulle vänta tills idag men nu är den slut i lager. Alltså jag började nästan gråta när jag såg att den var slut.

Det är ju bara så jävla typiskt. Vad är oddsen?


4 kommentarer:

  1. Jag säljer gärna mitt inbundna olästa exemplar. Ska jag maila dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan eventuellt få tag på det på annat håll. Men tack såå hemskt mycket för hjälpen! Jag ska kolla om det löser sig, annars hör jag av mig till dig bums. Tack!

      Radera
  2. Vet inte om du har löst det redan, men jag tror att den finns att köpa på Bookdepository? Det står så i alla fall: http://www.bookdepository.com/Enchantress-Returns-Chris-Colfer/9780316201544 Hoppas att det löser sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är löst. Min sambo hittade och beställde från Amazon men bra att de fått in den på Book Depository nu med. Den fanns inte där igår.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...