torsdag 5 februari 2015

Temainlägg: Aliens

Canon EOS 700D

Okej, så detta skulle egentligen ha blivit en video men då jag åkt på en brakförkylning och bara känner mig allmänt trött och hängig så får det bli ett vanligt inlägg denna gång. Böckerna ni ser här på bilden är de böcker jag läste i temat. Det blev fyra st. totalt och det är jag absolut nöjd med. Så skönt att få avsluta en serie äntligen. Jag har recenserat alla böcker i temat här på bloggen, klicka på den recension du vill komma till här nedan för att läsa vad jag tyckte om böckerna lite mer ingående.

 Opposition - Jennifer L. Armentrout


  Origin - Jennifer L. Armentrout

  Opal - Jennifer L. Armentrout

  Den femte vågen - Rick Yancey


Över lag så var det här ett jättebra tema. Jag i stort sett älskade alla böcker jag läste och därför blir det assvårt att välja en vinnare den här gången. Men det får nog bli Opposition då det var den sista delen i Luxserien och jag därför kände lite extra för den för att det var sista boken liksom. Men annars som sagt ett toppentema. Jag längtar tills jag får läsa fortsättningen på Den femte vågen också!


I februari är det hyllvärmare som gäller och det temat har jag ju redan påbörjat. Klicka här för att läsa lite mer om vad jag kommer att läsa då.

2 kommentarer:

  1. Jag är igång med mina hyllvärmare. Har drygt 100 sidor kvar i första boken.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...