lördag 14 februari 2015

The Bookentines Tag.


Blev jätteglad idag när jag såg att jag hade blivit taggad av Boktycke att göra en Valentines Day tag. Så kul så här på Alla Hjärtans Dag!
Tack för taggen. Dock var jag lite för lat för att orka med att översätta frågorna den här gången, så hoppas det är okej för denna gång. Videon tog ändå 2 timmar att redigera så ja, det fick helt enkelt räcka.

Reglerna är:
1. Thank the person who tagged you and make sure to put the picture in your post.
2. Answer the questions.
3. Tag some people!






Hoppas att ni har en fin Alla Hjärtans Dag.

6 kommentarer:

  1. Kul att få se dina svar. Vet inte heller riktigt om Zephyr är en villian för han är ju en av huvudrollerna. Hade själv väldigt svårt för den punkten också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag vet inte altså... svår fråga!

      Radera
  2. Tack för taggen! Ska försöka göra den inom kort :))

    SvaraRadera
  3. Tack för taggen, Nelly! Dock känner jag att jag nig inte kommer hinna engagera mig i den, tyvärr! Tack så hemskt mycket för tanken! <3 Massa bokkärlek!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...