onsdag 4 februari 2015

The Land Of Stories.





Ni som följer mig på Instagram har nog märkt min smått galna obsession i The Land of stories nyligen. Jag håller ju på att läsa första boken just nu i min och Vargnatts read-a-long. Och ja, jag kan ju säga redan nu att jag ÄLSKAR den hittills. Nu hoppas jag ju bara att jag ska älska resten av serien också. Jag såg på Goodreads att del fyra kommer att släppas i juli. Nu vet jag vad jag ska önska mig i födelsedagspresent i år. Så är det någon som känner sig manad att skicka en liten bok åt mitt håll i juli så feel free! ;-)

Vet egentligen inte vad jag vill säga med det här inlägget mer än att jag ÄLSKAR serien och kommer att längta ihjäl mig tills jag kan beställa hem del två!!!! Om någon vill köpa den till mig med, varsågod do so!

Är det någon som vet hur många delar det ska bli i serien totalt förresten?

4 kommentarer:

  1. Jag blir ju riktigt nyfiken på den här när jag sett dina inlägg på instagram och så :) Läste att det ska komma bok 5 i juli 2016, två bilderböcker och två companion books https://www.goodreads.com/series/81462-the-land-of-stories Blir ju många böcker att köpa hem :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va det var det värsta jag har hört!!! Chris Colfer är ju helt galen!! Ska kika på sidan nu.

      Radera
  2. Härligt att hitta en bok som man direkt fastnar för.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...