måndag 30 mars 2015

Bokvänspaket från Elina #10

Idag fick jag hem ett paket från min bokkompis Elina. Yay - blev så glad eftersom jag har haft en riktigt tung dag på jobbet och bara längtat hem och få ta det lite lugnt. Jag blev så glad att jag totalt glömde bort att jag egentligen skulle ha spelat in en video, oops.

Temat för detta utskick var: Gröna omslag

Ledtråden jag fick var något i stil med: "Fyrfärgat omslag med mestadels grönt."

Jag gissade i alla fall på vilken bok det skulle vara innan jag slet upp paketet. Jag gissade på Howl's Moving Castle.




Jag hade rätt!!!! TJOHOOOO!!!! Titta, vilken fin bok. <3

Canon Eos 700D

Tack Elina!!! Jag blev jätteglad. Boken är såååå fin!!! Dock har jag inte sett filmen, så får nog ta och ta tag i det också snart.

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...