tisdag 31 mars 2015

Bokvänspaket från Tina #2

Idag landade ytterligare ett bokvänspaket i brevlådan här hemma. Det var tinaelisabeth som hade skickat det och precis som igår orkade jag inte sätta mig och filma en video idag heller. Är helt enkelt för trött efter jobbet för att orka engagera mig mer än nödvändigt haha... men självklart vill jag ändå visa vad jag fick.

Vi hade tema: Fairytale re-tellings

Tyvärr hann jag inte få någon ledtråd innan jag öppnade paketet, så jag fick ingen chans att gissa på vad det kunde vara och helt ärligt hade jag totalt glömt bort vilka böcker jag hade skrivit upp på listan... hmm...


Men detta är iallafall vad jag fann i paketet. Titta vad fin - det är Unhinged av A.G Howard! Ska verkligen försöka ta tag i Splintered snart för sedan är det ju dags för denna.



Canon EOS 700D



























Tack till Tina för den jätte-jättefina boken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...