lördag 28 mars 2015

En bokbloggares hemliga liv.

Blev taggad av bokparadiset att göra den här taggen som heter "En bokbloggares hemliga liv", som går ut på att man ska svara på 10 frågor om sitt bloggande så let's go!


1. Hur länge har du bloggat?

Sedan i oktober  2011 så det är ett tag nu.


2. Tror du att du kommer sluta blogga om böcker i framtiden?
 Det vet man ju aldrig, vad som kommer att hända i framtiden men inte som det ser ut just nu i alla fall.


3. Vad är det bästa med att vara en bokbloggare?
 Gemenskapen så klart. Att jag har lärt känna så mycket nytt folk och att alla är så trevliga mot varandra. Och alla rec-ex jag fått också så klart.


4. Vad är det värsta med att vara en bokbloggare?
När jag inte har någon inspiration eller när det känns som att jag bara skriver samma typ av inlägg hela tiden.


5. Har du svårt att skriva rubriker till dina inlägg?
 Nej, inte direkt eftersom jag brukar ha ganska tråkiga rubriker egentligen utan att vara speciellt kreativ. Jag kanske borde anstränga mig lite mer med rubrikerna... jag vet inte.


6. Finns det någon bokbloggare som du beundrar?
 Absolut! Jag beundrar de flesta bokbloggare jag följer av olika anledningar.


7. Vilken bokbloggare skulle du vilja ha som gästbloggare på din blogg?
 Oj, ingen aning. Kanske Sandra Beijer som skrev Det handlar om dig, det vore COOOOOLT!!


8. Hur ser din rutin ut när du bloggar? T ex vilken tid, klädsel, dryck m.m.
Ehm, jag har nog inga direkta bloggrutiner. Men jag bloggar mycket på helgerna för det är då jag har tid och ork oftast.


9. Har du svårt för att skriva recensioner?
 Ibland. Ibland väntar jag väldigt länge innan jag skriver recension också. Det är dumt.


10. Vad tycker du om bokbloggarvärlden?
 Den är verkligen super. Har aldrig träffat någon otrevlig bokbloggare någonsin!!


11. Vilka taggar du för den här taggen?
Känns som att de flesta redan blivit taggade.
Men jag taggar:
Snowglitter
Tinaelisabeth


4 kommentarer:

  1. Trevlig blogg! fortsätt så.
    //Mikael

    SvaraRadera
  2. Jag kidnappade enkäten och svarade på min blogg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi jag såg det, vad kul!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...